Veckans schema

Hejsan svejsan!!
Kanske ska ursäkta för inte så bra uppdatering men har haft det rätt stressig och kommer att fortsätta att ha det framöver. Tänkte visa er hur mitt schema varit denna veckan så kanske ni förlåter mig.
 
Måndag:
Matte muntliga nationella prov på morgonen.
Fixa min brors överraskning (tog mig nästan 3 timmar!!)
Träning kväll.
 
Tisdag:
Idrottsdag hela dagen (kallt, blåsigt och regn så ingen höjdare)
Match på kvällen.
 
Onsdag:
Simhopp med skolan (fick lära oss grunderna för trampolinhopp).
Till tandläkaren (fick jättejobbiga gummiband som gör otroligt ont).
Spanska prov.
Stadslagsträning på kvällen.
 
Torsdag:
Matte nationella prov.
Skolbasar där jag ska stå och sälja hamburgare.
(Måste även undesöka uttagningen av stadslagsträningen som kommer ut denna dag)
 
Fredag:
Spanska prov.
Träning på kvällen
 
Men till helgen så har jag bestämt mig för att jag ska vila, och åka ner till stan för att fixa lite prisenter, men vila mest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0