2 saker

Hejsan svejsan!!
Det finns två saker som jag verkligen stör mig på här i världen, det är småsaker men eftersom jag ser det i stort sett varje dag så gnager dem i bakhuvudet på mig.
 
Den fösta är att folk tydligen aldrig vill ställa tillbaka sina stolar efter att dem har ätit. Om man har suttit på en stol så ställer man väl tillbaka den så den inte står ivägen, eller?? Ärligt talat så vet jag ingen som har det som en vana precis som jag.
Varje gång vi lämnar bordet i bamba så är det alltid bara en stol som inte står en helvmeter ifrån bordet, och det är min stol. Fattar inte att det är så ovanligt att föräldrar lär sina barn att ställa tillbaka stolen, mina var alltid noga med det.
 
Det andra är att folk alltid ska lämna toasisten uppe efter att ha gått på toa, hur svårt är det egentligen att fälla ner den?? Det är mycket trevligare om man slipper glo ner i ett stort hål så fort man bara behöver tvätta händerna eller hämta något.
Visst att vissa tycker det är jobbigt att behöva ta upp locket varje gång man måste använda toan, men kom igen, hur jobbigt kan det egentligen vara?? Det blir dessutom mycket trevligare.
 
Om ni fortsätter att vara så här slarviga så kommer jag att bussa min stora tiger på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0