TigerBalsam

Hejsan svejsan!!
Något som jag aldrig har testat är tigerbalsam, men idag blev det ändring på det. 
När jag var i affärerna idag hittade jag nämligen tigerbalsam och nästan under varje fotbollscup hör jag någon av tjejerna ta upp det änmet och att det är så bra. Att det är bra vet jag också om, i alla fall om man vill börja gråta. För om man tar det under ögonen är det så starkt att man börjar grina, detta gjorde nämligen någotn väldigt korkad i mitt lag för länge sen. Men om det verkligen är så bra på annat visste jag inte.
Men nu har det stora mysteriet med tigerbalsam blivit undersökt och jag måste säga, det bränner!! Ni vet när det är så varmt så det känns kallt, så känns det just nu i min höft.
Jag har haft i det ett tag nu och det känns likadant hela tiden, funderar hur länge detta kommer att hålla i sig för jag tror inte att jag klarar av att somna med detta på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0