Kläd rensning

Hejsan svejsan!!
Nu har man farit hem igen, träningen kallar och snart är det även match.
Vi fick ju en vecka ledigt och nu är den veckan slut och träningen började igen. Man kan säga att det känndes att jag inte har tränat ordentligt på ett tag, kände av vissa muskler som jag aldrig brukar känna av i vanliga fall. Så när man kom hem var det bara till att snabbt få klart knäövningarna och sen vila lite.
Eftr det kännde jag mig så oproduktiv så var tvungen att rensat ut min gaderob, har ju köpt en del nya kläder så man får göra lite plats. Det var riktigt duktig av mig för jag är egentligen dålig på att slänga saker, och ännu värre på att slänga sånt som fortfarande funkar. Men om man inte använder kläderna, då är det väl värt att slänga iväg det??
Tyvärr så finns det en gaderob som jag inte kan röra. Den till vänster är nämligen bara fylld med träningskläder, så inget där går att slänga iväg. Ibland känns det till och med som om jag har för lite träningskläder då allt hamnar i tvätten och på vintern behöver man ju många lager. Men sen går jag igenom allt och då, då drunknar jag nästan i alla kläderna.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0