Tre stora saker

Hejsan svejsan!!
De senaste dagarna har varit ett ganska stort steg för mig fotbollsmässigt. För det första så har jag blivit uppflyttad till att spela med Fräntorp i division 2, där vi möter damer från andra lag. Sen så igår på träningen så kom A lagets målvaktstänare fram till mig och sa att han ville att jag skulle vara med på deras träning.
Och som tredje sak (ja till och med en tredje sak) så har jag blivit kallad till en distriktslags träning, där dem efter den ska plocka ut spelare till cup komunal.
 
Jag måste säga att det känns ganska bra, dessutom så fick jag hållt nollan i söndags som var min första match spelat med Fräntorp. En säsongstart med tre poäng är inte så dåligt heller för laget i sig.
Dock så finns det så klart lite mindre roliga saker som mer intensiva träningar skapar, som mitt knä till exempel.
Att slänga sig på plastgräs utan heltäckande kläder är precis som att slänga sig på knivar, det svider och gräver sig in i huden, men jag överlever.
 
Det kommer bli ännu en intensiv träning på onsdag då jag ska få träna med A laget igen.
 


Kommentarer
Lovisa från SKÅNE (y)

HEJA HANNA!! :D

Men du, det är ju inte så bra att slå sig sådär? ERKÄNN, VILKET RÄCKE HAR DU NU TAGIT SÖNDER??

2013-08-18 @ 22:39:30
loviisaaa

Va fin blogg! Förstår dig med skadorna, har upplevt dom med! Saknar dig, hoppas du har det bra!

2013-08-18 @ 23:14:17
URL: http://loviisaaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0