Varför pinsam?

Hejsan svejsan!!
För er som undrar var jag har varit de senaste dagarna så är mitt svar i sommarstugan, och där är det helt internettfritt för tillfället. Eller ja det är i alla fall vad jag intalar mig själv att det ska vara.
När jag är i sommarstugan så känner jag inte för att spela på mobilen eller gå in på datorn, det ska vara fridfullt där ute och man ska vara ute, om man då har en dator så blir det lätt att man går in i det mörkaste rummet och stannar där hela dagen.
Man blir dessutom ganska osocial när man sitter inne på datorn hela tiden så när man för en gångs skull är alla tillsammans så får man umgås lite. Jag älskar dessutom att umgås med min familj. Vissa kan ju ibland tycka att deras föräldrar är pinsamma och jobbiga, men jag ser helt annorlunda på det. Som till exempel på basaren som jag var på nyligen, vi skulle sälja korv men det var inte direkt någon som var där, så då sa dem till min mamma att ställa sig och ropa ut att man kunde köpa korv "här borta". Han som hade bett min mamma att göra det frågade sedan om inte jag tyckte det var pinsamt, och jag svarade; "Nej, varför skulle det?? Hon får ju göra som hon vill bara jag slippen". Jag vet inte riktigt om han förstod vad jag menade för han kollade lite underligt på mig, men sådan är jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0