Spexfoto

Hejsan svejsan!!
Idag var ingen vanlig dag, förutom att jag hade två redovisningar och ett prov så hade vi även spexfoto. För er som inte vet vad det är så klär man ut sig till vad man vill och spexar framför kameran.
När vi fick reda på när vi skulle ha det så kändes det nästan som alla fick panik, ingen visste vad dem skulle ha på sig och inte jag heller. Det var inte förrens min farmor sa till mig att jag såg riktigt militärig när jag kom hem i mina militärbyxor, även om hon då inte tyckte om det. Men jag började fundera, varför inte likosm, jag har börjat gilla militärmönstret och hade köpt på mig lite sånna kläder.
Så militär blev det!!
Blev riktigt nöjd faktiskt, eller vad tycker ni??
Nu är det dags för att packa, ska nämligen på skolresa till Stockholm torsdag och fredag. Sen ska jag och en kompis stanna över helgen hos hennes släktingar, jag känner dock inte dem men eftersom jag fick förfrågan så tänkte jag varför inte. När vi är där med klassen kommer vi inte direkt få mycket fritid så då får vi lite extra tid att göra vad vi vill i stockholm under helgen istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0