SOL!!

Hejsan svejsan!!
Har verkligen känt mig hur glad som helst idag och kan tänka mig att det är bara för den underbara solen skull. Det var ett tag sen solen lös så här skönt, och som tur var så hade vi en lektion idag som heter aktiv rast. Det betyder att vi ska vara ute i en halvtimma och göra exakt vad vi vill.
Jag och två till gick på en liten promenad i solen.
Har ni sett att jag matchat mina ögon med tandställningen?? Haha såg det när jag kolla på bilden senare.
Jag hade dessutom bestämt mig för att undersöka en klädbutik som ligger ganska nära mig men som bara är uppe på torsdagar. Åker förbi där nästan två gånger om dagen och tänker att jag borde gå dit, det är nämligen riktigt snygga kläder där har jag hört. Men jag har aldrig riktigt tagit mig i kragen för att gå dit. Men idag så fixade jag det, men självklart så ska det vara stängt idag av någon anledning!!
Så istället sätter jag och min kompis som jag släpat med mig dit, oss på ett par gungor på en lekplats i närheten. Funkar det också ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0