Prov, prov, prov.....

Hejsan svejsan!!
Nu ska man snart bege sig av till skolan för att göra ännu ett nationellt prov. Eller det är mest ett testprov för att skolverket ska se hur dem ska ställa frågorna för nästa år, och våran SO lärare anmälde självklart vår skola till det.
Men vi har redan hur många prov som helst så ett till kan inte skada, eller?? 
Egentligen så är det inte provet som stör mig just nu, för det är i religion och det är ett helt okej ämne, nej det som stör mig är att vi fick reda på att provet var idag först igår. En dag innan provdagen, det känns inte rikigt okej för mig. Innan man har ett prov så vill man hinns friska upp sitt minne lite, men det hinner man inte denna gången. Speciellt inte jag då jag redan har ett prov som jag måstede öva på tills idag.
 Önska mig lycka till idag!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0