Promenad med spets

Hejsan svejsan!!
Har precis kommit hem, igen. Jag kom nämligen hem från skolan och sedan stack jag och min farmor upp till en klädaffär som ligger en liten promenad bort. Jag har försökt att gå dit innan men den är bara uppe på torsdagar och den dagen var det stängt, typiskt.
 
Men aja, anledningen till att jag var där var för att fixa något fint till balen/avslutningen. Har knappt tittat på något att ha på mig och man kan väl säga att alla tjejer i min klass redan har fixat något, när jag dessutom berättade detta för några så blev dem förvånade över hur otroligt lugn jag var över det. Men att jag inte har fixat någon klänning än är inget ovanligt för mig, är väl inte direkt den typen som klär upp mig så mycket även om jag skulle kunna göra det mer ofta.
 
Hittade faktiskt en fin lite enkel klänning som jag gillade, men som vanligt så har jag för stor bröst för att den skulle sitta bra. Så för att kompletera att jag inte hittade någon klänning så köpte jag mig en tröja som jag kan ha över klänningen (när jag hittar en).
Även om det inte syns så bra så har den spets och det var nästan avgörande att jag köpte det. Den är även figursydd så den satt riktigt snyggt och mamma blev glad då hon nästan kräver att jag har lite vitt på mig.
Någoting mer råkade också åka med i shopping påsen.
 
Om det är något som jag skulle vilja göra nu är att vila men det går inte på frågan, jag måste packa inför Lilla VM. För att jag ska slippa berätta ännu en gång till så kan ni skrolla ner så står det där vad det är.
Mina föräldrar och farmor har skrytit så mycket om det så jag nästan känner mig generad.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0