Ny lampa!!

Hejsan svejsan!!
Idag kom vi faktiskt till sommarstugan, så härligt efter att vi misslyckades igår.
Vi fick fixat alla blommrabatter, och jag ska säga er att det är ganska många och ganska rejält stora så det tog sin lilla tid. Dessutom var vi inne på Bauhaus en liten stund och köpte ny belysning, vår gamla trädgårdsbelysning har nämliger redan sett sina bästa dar och låg nu mer i spillror. Det såg rätt ovårdat och fult ut så det blev jätte fint med ett par nya nu.
Men det var inte bara belysning till trädgården som vi kom över, nej för helt plötsligt så hamnade ett lite större paket också ner på kärran, nämligen....
En helt ny snygg lampa till mig.
Det kommer att se ut som jag har en gren hängande i taket.
Min lampa som jag har nu lyser upp mitt rum ungefär lika mycker som det gör ifall jag drar upp rullgardiner, vilket innebär inte särskillt bra. Mamma har klagat på ganska ofta att jag har det så mörk när jag läser och kan förstöra ögonen, så jag bara pekade på den jag gillade mest och så fick jag den!! Även om då jag tyckte den var lite väl dyr. Men aja, jag klagar verkligen inte.
Nu är det bara att försöka få upp den, vilket jag tror är ganska krångligt så jag får nog vänta en vecka med det då jag har ganska mycket att göra denna veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0