Lilla VM-jag kom med!!

Hejsan svejsan!!
 
Tänkte bara nämna något mycket roligt för mig.
Som ni vet så var jag med på en distrikslagsuttagnign (dem bästa spelarna i Göteborgsregionen). Uttagningen var inför en cup som vi skulle spela vid namn Lilla VM (Visingsömästerskapen!! xD) Nästa helg, och vet ni vad, jag kom med!!
 
Nice!!
Om ni vill läsa lite så länkar jag uttagningen HÄR, och som ni ser så är jag en av de uttagna målvaktern.
 
Har faktiskt redan varit på Visingsö två gånger innan så det blir inte någon speciellt ny naturupplevelse men jag är ju enbart där för att spela fotboll. 
Det är enbart distriktslag från olika regioner så denna cupen är mer av ett tränings och uppvisningsläger, för jag kan nästan tänka mig att olika tränare kommer att leta efter nya potentionella spelare för framtiden.
Önska mig lyka till nu!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0