"Like old school"

Hejsan svejsan!!
Nu har jag gett mig av till fotbollsträningen, ska börja med dubbelträning varje måndag nu så jag även får lite målvaktsträning innan min ordinarie träning. Men det kommer sluta i tre timmars träning, så önska mig lycka till dem kommande måndagarna!!
Men i alla fall, eftersom jag måste ha lite påfyllnign emellan dem två träningarna så stack jag ner till affären för att köpa en liten yougurt, men när jag stod där fick jag synd på denna.
De här nya loka smakerna som alla verkar älska, så jag och min kompis provade varsin. Dem var helt drickbara men ingen så stor sensation som man har hört, drickbart helt enkelt. Tyckte nästan att denna jordgubbsglass smakade lite tuggumi.


Kommentarer
Zwazap Matilda

Den är inte god :/ lemon pie är den som är mest okej av dem.

2013-05-27 @ 17:54:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0