Ledig

Hejsan svejsan!!
Igår var det valborg vilket betyder att idag så är jag ledig, så skönt. Känner att jag behövde denna lediga dagen mitt i veckan, skolan verkligen tar på krafterna. Dessutom så behöver jag ta mig i kragen och plugga lite kemi inför vårat prov på fredag. Har förberätt mig lite men kemi är ganska svårt att förstå helt, så jag behöver finslipa lite på det.
Annars idag så blir det till att vila och samla krafter innan jag ska på träning vid fem. Tredje träningen på raken nu, hoppas mina stackars fingrar klarar av det.
Har nämligen haft lite otur med två av mina fingrars leder, så när jag ska "släppa" bollen åt sidan klarar inte dem riktigt av att hålla emot när bollen är stenhård. Det slutar med att jag räddar målet men att jag får en känsla av brytna fingar typ.
Men som ni ser så har jag tejpat ihop fingrarna ganska väl för att dem ska få vila så mycket som möjligt innan träningen idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0