Knepigt!!

Hejsan svejsan!!
Blev inget skrivit igår, allt bara blev så konstigt så jag gick till en kompis och slappnade av istället.
Precis som vanligt på fredag så cyklade jag till träningen, och när jag kom dit så var vi bara otta stycken. Fast det var inte oväntat för många skulle spela match. Men vi satt där och väntade på att en tränare skulle komma, men det gjorde ingen. Vi ringde honom som skulle varit där men han svara inte. Vi ringde huvudtränaren som skulle vara på matchen, men han svara inte heller. Sist så ringde vi vår tredje tränare som bara är där ibland och han sa att han inte fått tag på tränaren på hela dagen, weard!!
Så där fick jag cykla hem igen dels rätt sur precis som alla andra men man var ju ändå oroligt, tänk om något hade hänt. Vi hade typ suttit i en halvtimma på planen och skämtat om ifall det hade hänt någon, men vi ville självklart inte att det skulle ha hänt honom något.
 
Idag kollade jag på våran sida som laget har och då stod det i alla fall att detta med trningen bara var ett missförstånd. Det skulle ha varit en träning och tränarna hade bara missförståt varandra så inget hade hänt i alla fall.
Och snart ska jag på match så det blir väl en till förklaring på matchen idag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0