Hot, hot....dog

Hejsan svejsan!!
Vädret är underbart varmt idag men jag var bara tvungen att ta på mig långbyxor och tjocktröja idag, vet ni varför?? Jo för att jag alltid ska vara så korkad. Vi hade dessutom aktiv rast idag då vi ska vara ute och roa oss vilket innebar att jag höll på att svettar ihjäl.
Fast att få ligga på marken under ett blommande träd när det är varmt ska jag inte klaga över även om jag svettades.
 
Min kompis ville även posa lite framför trädet som vanligt, ska jag vara ärig så har jag fler bilder på henne än vad jag har på mig själv på min mobil!!
 
Nu har jag även kommit tillbaka från min skolbasar. Det var inte dirket något speciellt, stod bara och grillade lite korv i en halvtimma men man kan säga att det knappast var något korvrus där. Alla hade tydligen kommit tidigare på dagen så nu var alla mätta.
Men det var rätt skönt för mig för jag är så trött så det bara inte är sant. Ont i för många olika kroppsdelar och i för konstiga för att jag ska kunna njuta fullt ut av något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0