Hemlighet

Hejsan svejsan!!
Inget roligt väder idag va?? Tycker inte jg heller, det bara regnar och regnar och vill inte sluta. Jag tror till och med att jag skapade mig min egen lilla vattenpöl när jag tog av mig träningsklädernai källaren. Cyklade dessutom till träningen som vanligt så blev inte direkt torrare av det.
Hade faktiskt planerat att ta bussen då man kunde se på himlen att den snart skulle brista hela dagen, men jag blev alldeles för inne i det jag gjorde att jag inte ville hålla koll på tiden. Fast jag blev klar med..... hmm kanske inte ska berätta vad det är jag gjort idag, vill ju inte avslöja mig om min bror råkar klicka in på min blogg. Ni får helt enkelt vänta och se, men jag kan avslöja att det handlar om min brors student. Mer säger jag inte.
"Lilla" studentbarnet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0