Grodor!!

Hejsan svejsan!!
Har varit tyst idag, men jag har en förklaring. Jag har nämligen blivit jagad av två grodor!! Nej jag skämtar inte dem attackerade mig. Fast det kanske kan bero på att jag rensade bort deras älskade och äckliga damm, för jag har nämligen varit på vårat sommarställe idag.
Och denna dammen som jag talar om är faktiskt ett berg som har format sig perfekt till att vara en liten fin damm, oturligt nog så behöver man alltid rensa ur allt äckel som hamnar i där efter en lång vinter. Och jag bara säger, det stinker!! Men jag gör det för skönheten efterråt.
Rätt fint va??
Dock så sitter min bror lite ivägen för att få en riktigt fin bild, brorsor asså!! 
 
Kommer nog inte att bli någon speciellt bra uppdatering imorgon heller för jag ska iväg till sommarstugan igen, älskar att vara där och nu kan jag köra var jag vill, nu när jag för första gången har min moppe tillgänglig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0