Fotbollsläger

Hejsan svejsan!!
Tänkte att ni ville ha en liten uppdatering om hur det var på Visingsö i helgen, och det ska ni få.
Ja, jag vet faktiskt inte om det var som jag tänkte mig eller inte, för det var i stort sett som jag sagt innan, sova, äta , träna, äta, sova m.m. Vi fick lite fritid men den behövde man nästan för att vila upp sig lite eller så använde tränarna den till att gå egenom matcherna. Ärligt talat, vi snackade i två timmar om första matchen!! Och man var trött på det redan efter en halvtimma.
 
Matchresultaten och så behöver vi inte gå egenom, båda lagen vi mötte var riktigt bra och det blev ganska mycket mål gjorda från båda hållen. Men det räcker att säga att vi förlorade första och spelade lika på andra.
Får väl även nämna att första dagen inte blev som jag hade hoppats på. Hade haft en obehagkänsla hela dagen, den började redan i bussen och fortsatte hela dagen och gjorde väl att jag inte var så taggad på att spela match. Dock så ville jag inte gå fram till träaren och säga att "Nej jag vill inte spela", detta var ju ändå en uttagning och då kan man ju inte komma dit och säga att du inte vill spela. Som tur var så såg målvaktstränaren på mig att jag inte var mitt vanliga jag, det syntes på mitt kroppsspråk när jag spelade. Så jag lät honom ta ett beslut som jag är glad över att han tog, han valde att inte låta mig spela andra halvlek. Istället så spelade jag andra halvlek i andra matchen.
 
Lagbild!! (blev dålig då en kompis skickade den till mig)
Alltid detta spexandet!! 
 
Men sammanfattat så kom jag dit med en dålig känsla som jag jobbade bort och åkte hem med en känsla av att jag hade vunnit, typ.
Det är alltid en skön känsla att känna att man har övervunnit något jobbigt, och det gjorde jag för andra matchen gjorde jag rätt bra ifrån mig. Det var ingen perfekt match men den var helt okej.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0