Cups

Hejsan svejsan!!
Kan ni gissa vad jag har fått i läxa att lära mig på musiken?? Faktiskt en rätt ovanlig sak men om man tänker efter så så handlar det rätt mycket om musik. 
Jag ska nämligen lära mig "Cup song", en mycket känd rutm med hjälv av en cup och sen så ska jag även sjunga till det, får se hur det går för vi ska nämligen visa upp det för klassen sedan. Fick lärt mig hela rytmen men fick det inte till att flyta på ordentligt så där är läxan.
Och för er som inte känner till denna "Cups" så slänger jag in en lite video!!
 
 
Jag skrev inget igår på grund av att jag hade hanbollscup på förmiddagen och sen när jag kom hem så somnade jag och tack vare att pappa kunde köra mig så kom jag i tid till träningen.
 
Hade dessutom nationella matteprov idag, känner mig jättenöjd så det finns tydligen någon som gillar mig där uppe i himlen. Nu är det bara att fixa det muntliga i matten också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0