Varför negativ energi hela tiden??

Hejsan svejsan!!
Jag har börjat störa mig på något allt mer och mer nu för tiden. Kan ni tänka er, jag. störa mig på något?? :O
Nej skoja bara.
Men det är sant att jag har börjat störa mig allt mer på en sak, NEGATIV ENERGI!!
Negativ energi är som en svamp som bara suger ut varenda liten droppe av positivitet du har, och lämnar sedan kvar bara resterna av ett skal. Detta skalet tar sedan flera "år" att fylla ut sig själv, vilket sedan bara leder till att en ny negativ energi ska suga det torrt igen. 
Jag förstår inte, visst kräver det lite att försöka tänka positivt, och jag kräver inte att man alltid ska tänka positivt. Men om alla istället för att använda den där lilla energin som man har till att tänka negativt så kan man istället vara öppen till förslag och på så sätt få mer energi av som kanske tänker positivt istället.
En liten positiv energi kan nämligen leda till att man förgyller någons dag. Bara något så litet som ett smile på läpparna kan liva upp någons tankar. Så jag ber er, alla ni som läser min blogg, var lite optimistiska och gör någons dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0