Tidig morgon

Hejsan svejsan!!
Igår så bokstavligt talat däckade jag bara direkt efter att jag kommit hem från träningen. Jag förstår inte riktigt varför då det inte ens var en särsillt jobbig träning, min tränare tillät inte ens mig att gör den jobbiga springdelen bara för att han ville att jag som målvakt skulle öva på bolltekniken.
Men tack vare att jag faktiskt somna så pass tidig så vaknade jag ungefär lika tidigt, var nämligen vaken redan vid 7 och fullt pigg och eftersom pappa skulle iväg och handla som han brukar så föjlde jag med.
 
Hmm borde man ta lärdom av detta tycker ni??
Borde man kanske gå och lägga sig tidigt allt oftare?? 
Eller nej, det är nog ganska svårt så länge som man går i skolan och har alla dessa jobbiga läxor dag ut och dag in, dem tar ju aldrig slut. 
Denna lördag är dessutom helt uppbokad av tyska plugg, ska nämligen ha prov på torsdag och har inte så mycket tid för att plugga och speciellt inte imorgon då jag först på morgonen har målvaktsträning och sen på eftermiddagen har vanlig träning med laget. Ingen match denna helgen som ni förstår då.
 
Men nu får ni ha det, så hörs vi innom en snar framtid!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0