Studiedag

Hejsan svejsan!!
I vanliga fall så brukar måndagar vara bland dem bästa dagarna av alla skoldagar, näst efter fredag då. Men idag är den bästa dagen, har nämligen studiedag och kan sova hur länge jag vill efter dessa två jobbiga träningspass igår. Dock så tog jag inte den chansen och var redan klarvaken vid 6 i morse. Kan ju också bero på att jag råka somna vid 4-5 igår.
Men en fördel med att vara uppe så tidigt på en vardag är ju att man kan få se på hela Vakna med NRJ på 5an.
I vanliga fall så brukar jag bara lyssna på det på väg till skolan, men det är egentligen mycket roligare att kolla på det på tv då man även får se dem som pratar samt lite olika videoklipp som man knappast kan visa genom radio.
 
Men nu får ni ha en underbar dag, för det ska jag ha!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0