Produktiv

Hejsan svejsan!!
Igår fick jag så otroligt mycket gjort så det bara inte var sant och samtidigt så fick jag även gjort det tillsammans med en av mina bästa vänner. Jag behövde nämligen åka ner på stan och köpa lite olika saker, men kände väl inte så mycket för att göra det så jag ringde Sofie för att fråga om vi inte kunde hitta på något och då visade det sig att hon faktiskt skulle ner på stan. Så man kan säga att det var tack vare henne som jag faktiskt var lite prodiktiv!!
Efterråt så bestämde vi oss även för att vi hade varit så duktiga att vi belönade oss själva med att ta en hamburgare på MAX. Det är nämligen så att tack vare att jag är medlem (spelar) i qviding och MAX sponstrar qviding så fick jag lite rabatt där.
Inköp:
Rejäla målvaktshanskar,
plånboksformat mobilskal,
Hungerspelens andra & tredje bok,
värmeskydd för håret
och sen så kollade jag även upp en frisörsalong som jag har fått rekomenderad för mig. Så innom en snar framtid så kommer jag även att klippa håret efter mer än ett års tid av frisörfobi.
 
Idag har kanske inte varit den bästa dagen dock, men som ni märker så lever jag i alla fall har bara lite ont i tänderna då jag har varit hon odontologen (tandläkaren för tandställning).
Men nu får ni ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0