Nu är det helg!!

Hejsan svejsan!!
Skulle lagt in ett inägg igår men av någon anledning så vägrar min blogg.se app att fungera som man vill.
 
Träningen igår gick bra, pappa som skulle hämta mig fick till och med stå och vänta en halvtimme extra och se på när jag och några till i laget fick lite extraträning. Men han klagade inte, han gillar ju att titta på fotboll till skillnad från vissa andra (mig).
Sen så fick jag även reda på att jag ska spela match imorgon mot Lerum. Vi skulle egentligen också spelat en mot Kode men dem kunde tydligen inte få ihop ett helt lag. Vår tränare tror dock lite annorlunda, han säget att dem såg oss spela mot kungälv förra helgen och vågar nu inte ställa upp. Undrar vem som har rätt?? ;)
 
Idag kommer det i alla fall bli att plugga järnet till ett spanska prov som jag ska ha på onsdag, man får ju försöka att hinna plugga när man kan likosm.
En kompis hittade nyligen en bil som hon tog efter en vinnande match när vi var i Barcelona.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0