NO nationella

Hejsan svejsan!!
Idag så har vi blivit av med ännu ett nationellt prov, vi hade nämligen NO prov hela förmiddagen idag.
Jag var faktiskt varit ganska orolig inför detta provet även om det var i biologi, vilket jag tycker är ganska intressant. Det lät även som dem flesta i klassen också blev lättade När vi fick reda på att det var biologi. Många verkar tycker att biologi är lättare att förstå än vad kemi och fysik är.
Dock efter ett tag så örjade jag bli orolig, hade nämligen fått höra från inte bara min lärare utan även från några ur laget som hade haft nationella biologi förra året att det faktiskt var det svåraste ämnet när det kom till frågorna.
Men nu när jag har gjort det så känner jag att det ändå gick bra!!
Jag kunde alla frågor på en viss nivå och jag har nog varit mer orolig än nödvändigt. Fast det kan också ha varit så att just denna oroligheten har gjort mig mer fokuserad på lektionerne, vem vet. ^^
 
Men eftersom jag trodde att det skulle bli en jobbig dag idag så bestämde jag mig för att ta på mig något nytt för att liksom förgylla dagen. Så jag tog på mig mina nya klackstövnar som jag köpte när vi var i Spanien under sportlovet. Jag köpte dem på en marknad vilket betyder att dem var rätt så billiga, men dem är ändå skitsnygga tycker jag!!
 
Med detta så hoppas jag ni har en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0