Något nytt

Hejsan svejsan!!
Kolla vad som har hänt med mitt hår!!
Det är avklippt!!
 
Haha, nejdå jag bara skojar lite med er.
Håret är kvar, bara lite jämnare än förut.
Har nämligen varit hos en helt ny hårfrisörsalong som en kompis tipsat om, och det blev en hel del bättre än när jag själv klipper det, som man kanske förstår.
 
Så här har vi det slutliga resultatet!!
Jag är ganska dålig på förändringar med mitt hår men denna gången blev jag faktiskt ganska nöjd. Men jag måste vänta ungefär tre månader innan det verkligen blir bra, för jag har nämligen klipp ett litet "hål" när jag klippt mig sist och det ska hon fixa nästa gång.
 
Nu får ni ha det bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0