Lycka!!

Godmorgon!!
Efter träningen igår så var det inget annat än bara lycka. Orsaken var inte något om att det hade gått bra på träningen eller att jag klarade av att ta en svår boll. Nej, orsaken till min lycka är för att vi ska spela en match på onsdag, och inte vilken match som helst utan en match mot vårat eget A-lag.
Nu kanska ni tror er veta varför jag är så lycklig och då ska jag berätta att ni har fel!!
Jag ska inte stå för vårat lag då.......utan jag ska stå för A-laget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A-laget, fattar ni?? Det är vårat bästa lag och jag ska stå för dem!!
Okej det är bara en träningsmatch men om det går bra så har jag ju visat mig och vem vet då kanske dem väljer att testa mig som målvakt i en annan match.
 
 
Men denna goda nyheten så önskar jag er en underbar dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0