Inte nu igen!!

Hejsan svejsan!!
Vet ni vad som har hänt?? Alla dem som bor i Göteborg och som har kollat utanför sitt fönster vet det i alla fall.
Det har nämligen kommit snö!! Igen!! Det är ju för tusan mars och jag skriver till och med brev till min pappas kunder om att det är dax att kolla upp sina sommardäck, och det är ju påsk om mindre än två veckor.
Vad har hänt med vårat klimat, seriöst?? Mars ska ju vara en vårmånad då solen är framme och blommknopparna ska slå ut, inte ett lager snö på bilarna och tjocka tjängor att gå i till skolan.
 
Visst är snö och så fint och mysigt men bara i ett visst antal veckor under jul,
men inte när det ska bli vår!!
 
Våran match idag blev även inställd på grund av denna snön, antar att dem inte skulle hinna soppa bort snön i tid eller något. Typiskt!!
Men jag kommer i alla fall bara att stanna inne idag, vill inte vara med om denna snön något mer nu. På sätt och vis så är det ändå bra för jag behöver plugga en hel del, som vanligt.
 
Nu får ni ha det, och hoppas att ni har fått slippa snön!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0