Glad Påsk!!

Hejsan svejsan!!
Nu är det änligen påskafton, yey!!
 
Vad ska ni hitta på??
Jag ska i alla fall åka tillsammans med familjen till min mormor och låtsasmorfar. Det ska bli jätteroligt för jag har inte sett dem på ett tag och under denna tiden så har lite jobbiga saker hänt. 
Min låtsasfarfar har nämligen varit tvungen att operera sin rygg, och om jag säger så här så har inte riktigt återhämtat sig på det bästa sättet........ Men jag försöker vara positiv för det har bara gått neråt en gång och det var ett tag sen.
Sen så har vi mormor, hon hade en olycka när hon var ute och råka ramla. Och nu står hon på kö för att få operera hennes knä, jag håller tummarna för att operationen ska så bra som möjligt!!
 
Dessa två underbara människor har verkligen varit med i mitt liv ända från första börjar.
När jag var liten så tog de alltid hand om mig när mamma och pappa var tvugna att jobba. Jag fick alltid sova över hos dem och mormor behandlade alltid mig som en liten prinsessa. Inte så att jag blev bortsjämd på det sättet men så att jag inte skulle känna mig bortglömd när min apa till bror försökte ta all uppmärksamhet.
 
Nu ska jag inte glömma bort att nämna att min morfar och låtsasmormor också ställde upp för mig på samma sätt, och dem ska jag till imårgon istället på påsklunch.
 
Hoppas ni får ha en underbar påskafron!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0