Futbooooooll ^^

Gomorgon!!
Tänkte berättat detta igår men när det kommer till prov och plugg så måste det komma i första hand som ni kan förstå. Har nämligen fysik prov idag och fysik är inte det lättaste att förstå ibland, speciellt inte om man har en så sammanfattad bok att man måste fundera på vad dem menar efter varje mening.
Men aja önska mig lycka till!!
 
Nu till det som jag skulle berätta!!
Som jag sa i ett annat inlägg så skulle jag få stå för Qvidings A-lag på en tränings match mot mitt vanliga lag, och den matchen var igår.
Vi vann med 4-0!! xD
Kanske inte så konstigt men det kändes ändå bra för mig, speciellt att jag inte släppte in ett ända mål även om jag fick några frilägen på mig. För en gångs skull kände jag även att mina backar hjälpte till att förhindra skått på mål. I vanliga fall så brukar jag känna mig ganska ensam då backaren nästan bara kollar på bollen och bara förväntar sig att målvakten ska klara sig själv och ta den, men det kan man inte alltid om inte man får hjälp av sina medspelare!!
Vissa backar hjälper till, men det krävs mer än en backa för att fylla ett helt lag!!
 
Nu får ni ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0