Fotografering

Hejsan svejsan!!
Nu är jag hemma igen efter en kanske inte så givande träning men ändå en träning, och rolig var den!! Även om jag kanske inte är så bra på just bollkontroll, men det är bara en lek så jag håller inne min dåliga förlorare Hanna och försöker att ha roligt bara.
 
Som jag berättade så skulle min kompis komma hem till mig och jag skulle ta lite bilder på henne. Fick några riktigt bra.... och några inte så bra. xD
Det är bara så synd att jag inte har något redigeringsprogram. Fast även om jag nu hade det så kan jag inte redigera, men det går ju alltid att lära upp sig allt finns ju på internett nu förtiden!!
 
 
 
Ett tips om man ska vara med på bild men man inte har tid (eller som jag) ibland inte orkar sminka sig. Ta ett par snygga solglasögon, då kommer ändå inte dina ögon med på bild och du behöver inte oroa dig om ditt eye makeup. Sen sätter du på dig ett par maffiga örhängen, jag föredrar stora runda ringar men det funkar med andra också. Örgängena distraherar nämligen åskådaren från att fokusera att för mycket på ditt face, och istället så tittar man mer på dem.
Bara ett väldigt enkelt knep men väldigt effektivt!!
Om man dessutom tar på antinget ett färgstarkt läppstift eller kanske läppglans så distraherar det också åskådaren från att kolla på resten av ditt osminkade ansikte.
 
Nu får ni ha en bra dag,
för nu så ska jag ligga och slöa i min säng och bara njuta av min grymma första lovdag!!
 


Kommentarer
Anonym

Hahajahahahahahhh snygga glasögon

2013-04-17 @ 13:52:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0