Felet på spårvagnarna skapar träning för mig!!

Hejsan svejsan!!
Idag kan man skoja om att det verkligen har varit en träningsdag, och detta inte bara för att jag har haft gympa och även ska träna snart. Det är för att alla spårvagnar hade fått cp inne i stan idag, och eftersom den ända fordommet till skolan är en spårvagn så var jag och min kompis tvugna att gå så fort vi kunde för att hinna till skolan. 
Det var nästan som ett träningspass i sig då man går runt med två väskor till skolan, och efterråt kände man hur bhn riktigt klibbade på kroppen.
Men självklart så var den första lektionen inställd så vi hade skyndat helt i onödan!!
Men aja, vi fick lite pluggat istället så det gjorde inget.
Sedan en lektion senare skulle vi ha gympa. I vanliga fall frukar inte gympan vara så jobbig då jag är ganska vältränad, men självklart skulle vi ha cirkelträning precis idag!! Och för er som inte vet vad denna form av träning är så är det när man går runt till olika stationer och gör en jobbig sak i 40 sek, sendan vilar du i 20 sek och direkt efteråt börjar du med nästa övning. Självklart kan man göra det lätt för sig och göra övningara på ett änklare sätt, men för er som kanske känner mig lite så förstår ni att det är något jag absolut inte gör på grund av min envishet.
 
Efter detta så kan ni nog förstå att man var ganska trött, men det hindrade mig tydligen inte att springa en hel hållplats för jag trodde att jag inte skulle hinna till min tandläkaretid. Som jag nämde tidigare så var spårvagnarna ganska jobbiga idag.
Spårvagnen var dessutom försenad så när jag var framme så var jag tvugnen att springa upp för en massa trappor vilket inte var roligt för mina lår. Mjölksyran började kännas kan jag berätta!!
Väl tillbaka till skolan kan man tänka sig att jag ska slippa göra något mer fysiskt jobbigt, men nej då, jag hade glömt att det var handbollsuttagning idag också. Så på med den svettiga tröjan som låg nerknökad i min väska tillsammans med min fuktiga handduk.
Som tur vad så skulle jag bara stå så det var inte så jobbigt ändå.
 
Och nu är jag äntligen hemma och tar det lugnt i någon timma tills jag (får se om jag måste cykla) jag ska på träning i en och en halv timma. Får se hur mycket jag orkat göra på träningen för är ganska trött, men jag lovar er att göra mitt allra bästa!! ^^
 
Nu får ni ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0