De försöker göda mig!!

Hejsan svejsan!!
Nu är jag hemma igen och bara ligger i sängen och riktigt jäser. Herre gud vad god mat just min familj ska kunna göra hela tiden. Och det är inte bara det att den är god utan det är också 4 rätters!! Aldeles för mycket för min mage.
Jag vet att det är jag som avgör hur mycket jag ska äta men när det kommer äggost som efterrätt och sen tydligen en marängtårta med glasyrfyllning som båda är mina favoriter så klarar jag inte av att hålla mig. JAG BARA MÅSTE HA!!
Efter detta borde jag egentligen gå ut och springa en mil för att kompentera allt mitt syndande, men det är lite sent och som tur är så ska jag träna imorgon. Få ta i ordentligt då, eller kanske ta en morgonspurt nu när jag ändå är ledig.
Men aja vi får se.
 
Godnatt på et alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0