1 år!!

Hejsan svejsan!!
Vet ni vad jag just upptäckte??
Jag såg precis att nu har jag faktiskt haft denna bloggen i exakt ett år idag. Inte att göra något stort av det men det känns ändå lite roligt. Jag hade nämligen en blogg förut som jag la ner innan jag han ha den så länge, och jag trodde inte att denna bloggen skulle hålla så här länge heller, men det gjorde den!!
Det ha varit några stunder då jag inte ha bloggat hela tiden men då har ni kallat tillbaka mig för att fortsätta och det tackar jag er för!!
Att blogga är ett sätt för mig att få skriva av mig ibland, som till exempel om det har hänt något jobbigt. Dock så tänker jag inte hänga ut någon här och som ni kanske märkt så skriver jag inte namn då jag anser att alla har sin egenrätt att vara anonyma.
Själv så har jag valt att berätta mitt namn bara för att det ska bli lite mer personligt, men alla gör olika.
 
Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0