Vi blir fler

Hejsan svejsan!!
Ikväll fick jag ta igen det jag missade när jag tog en ledig kväll, vi hade nämligen treasure hunt idag igen. Ledarna sa till mig då att det var bland de roligaste sakerna och det var roligt men tycker dem överdrev lite när dem sa "bland de roligaste".
Det blir ju dessutom roligare om man hamnar i en rolig grupp som jag då gjorde. Sista saken vi skulle hitta var nämligen en present till ledarna, och den jobbade vi mycket med. Vi skrev en dikt på ett vykort,

plockade snäckor och tog ett foto när vi bråkade med ledaarna från EF (det andra språkresebolaget). Sen när vi skulle visa allt så hade vi även övar in en liten bugning och överlämnandet av snäckorna. Allt blev perfekt, typ.

Och en nyhet tills imorgon, jag ska få två helt nya rumskamrater. Familjen skulle nämligen ha fler än oss och imorgon kommer första kullen och sista veckan låter det nästan som 4-6 till kommer, vi kommer bli upp till 10 stycken ungdommar i detta huset och det är inte stort. Låter dessutom som om vi ska göra om matsalen till deras sovsal, dem stackarna!! Jag är rätt glad över att jag reste tidigt, tänk om det hade varit jag som behövt sova där bara för att jag rest några dagar senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0