Student för hela slanten!!

Hejsan svejsan!!
Och herre gud vad det går inte bra för mig och bloggandet, förstår att det är lite jobbigt när inläggen kommer lite hackigt då och då. Man har så otroligt mycket när man kommer mot slutet av allt, man tror att man är klar men vips så dyker något mer upp. Ja det är väl ungefär så man har det nu, och jag som alltid ska gå in till 100 % i allt börjar nästan få för mycket att göra. Dessutom så blir man rätt så trött av det.
 
Två studenter på raken, även om ingen av dem varit min så blev jag ganska trött. När man ska fixa en studentfest krävs nästan mer enegi till än att vara den personen som faktiskt tar studenten.
Jag fixade och dekoredade tre hela rum, plus bilen som min bror skulle bli hämtad i. Mat skulle fixas i ordning och björkris sättas upp. Sen på topp av det var jag tvungen att cykla ner till hans skola i långklänning för att bilen var full, var tvungen att binda upp klänningen i en toffs för att kunna cykla ordentligt.
 
Men inte kan man sura över det när alla andra ser så glada ut!!
Vi hade en underbar kväll med fullt hus och inga sura miner, eller i alla fall inte på någon människa, en av de tre hundarna var tvungen att vara avskiljd så han var väl inte allt för glad.
 
Och dan därpå var det ännu en till studentfirande, min kusin tog nämligen studenten samma dag som min bror.
 Har varit två dagar fyllda med otroligt mycket glädje, och kanske lite väl mycket drickande men det har man redan räknat med.
 
Nu är det bara att vänta tre år så är det även min tur, kan knappt tänka mig att det är så kort tid kvar. Allt går så fort när det känns långsamt, men när jag tänker tillbaka på vissa saker så kan jag inte lägga dem rätt i tid. Alla tiden flyter ihop och jag vet väl snart inte ens hur gammal jag är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0