Språkresa

Hejsan svejsan!!
De senaste dagarna har jag börjat tänka på en sak som känns hur konstigt som helst. Det är nämligen så att exakt om en vecka nu så är jag i England!! 
Jag har inte tänkt så mycket på det, det har känts så långt bort och jag har haft så mycket emellan. Men så är det, jag ska åka till England, på lördag, utan min familj. Det är första gången som jag åker utomlands utan mina föräldrar, och även om det kommer kännas lite konstigt så kommer det att bli hur roligt som helst.
 Vi åker på lördag morgon till Ladvetter för att möta upp med reseledaren. En sak som jag dock känner är lite sorgligt är att just på lördag fyller min pappa år. Jag ska försöka fixa något åt honom men har inte kommit på något än så känns inte allt för bra.
 
 
Måste göra upp en lista på allt jag måste fixa inför resan!! 
Herre gud, det är mindre än en vecka kvar tills avresa och min väska håller ju på att falla isär. Så där är bland annat något som behöver fixas.
Sen så packningslista, så klart. Alla jobbiga tandborstar och rengöringsborstar för tandställningen, får ju inte glömma någon.
Måste dessutom kontakta några tränare för att ge ut hemkomstdatumet, jag ska ju spela Gothia cup bara en vecka efter att jag kommer hem. På det får jag inte heller glömma att packa träningskläder, man får inte slappna av helt från träningen bara för att man är utomlands. 
 
 
Var det något mer nu??
Kommer säkert på hur mycket som helst som behöver göras dan innan eller något. Sådan är jag, jag planerar och planerar men kommer alltid på i sista minutern att "just det, jag borde ju ha gjort det också", någon mer här som är som jag eller??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0