Sova!!

Hejsan svejsan!!
Idag tog jag mig en extra sovmorgon, för när jag vakna av väckarklockan idag så var det som att kroppen imte ville lyssna. Så trött var jag och då vill man bara ligga kvar i sängen. Men som tur är har jag en sån underbar mamma att när hon sa att det var OK för mig att skippa en kväll så sa hon även att det var okej att jag skippade vad jag vill, just nu tackar jag verkligen henne för det.
Man kan ju ha sådana dagar som jag hade idag och då blir dagen aldrig bra om man måste tvinga sig upp. Dessutom vill jag pigg imorgon bitti då vi ska göra Headhunting. Det är ungefär som Laserdoom fast utom hus, och nej inte paintboll, även om jag jättegärna vill göra det med.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0