South Hampton

(Fortsättning. Det är rätt knepigt det här med att blogga från mobilen!!)
Men huvudattraktionen för alla var i stort sett Primark. Primark var någon lite billighetsaffär för en massa kläder och lite olika accessoarer. Men från denna affär fick jag faktiskt bara med mig ett linne med loggan "Mondays sucks", badass tröja eller hur??
Fast egentligen så var det ganska konstigt att jag fastnade just för denna tröjan för jag brukar sällan gilla tröjor med loggor på.
Sen så är det inget mindre än omöjligt för mig att inte skönhetspryttlar så i min kasse hamna även nagelackspenslar, glitter ögonskugga (bara för att!!) och två nagelack, men inte vilket nagelack som helst utan det mest avancerade också. Fast ska man vara petig så skulle jag inte riktigt kalla det nagelack, mera nail pearls.

Som ni ser så kommer jag också att vara handikappad de närmaste dagarna.


Sen för att vara så mycket turist som möjligt så måste man även ta kort på den otroligt snygga röda engelska telefonkiosken!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0