Sömn drömmar

Hejsan svejsan!!
Kan ni tänka er att för en gångs skull har vi fått sovmorgon, skitskönt!! Och jag kunde dessutom sova ända tills väckarklockan ringde istället för att vakna innan.
Dock så tror jag att jag kunde sova hela tiden på grund av min drömm. Jag tänker inte berätta om den för det är privat men varför drömmer man alltid om saker man inte vill drömma om.
De senaste månaden har jag nämligen börjat drömma mer än vanligt, och det är faktiskt ganska jobbigt. Drömmarna är om inte jättekonstiga om någon som jag inte borde drömma om. Har även hänt att drömmarna varit så verkliga att jag trott att dem var sanna.
Har ni också mycket drömmar??




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0