Skolavslutning

Hejsan svejsan!!
Jag tror faktiskt att vi har haft väldigt tur med värdet denna tiden, när jag kollar utanför fönstret så är det mulig och regnar men vi har haft solsken hela tiden. Även på avslutningen igår var det solsken, även om det nu inte skulle behövts då vi satt inne men gardinerna nerdragna så dem på scenen skulle synas ordentligt.
Jag var faktiskt ganska angagerad i årets show faktiskt, stod på scenen fem fånger var av en var oplanerad. Jag fick nämligen en utmärkelse, och inte vilken som helst utan en som jag är riktigt stolt över. Varje avslutning så delar nämligen våran bildlärare ut en utmärkelse till den personen i varje nia har utmärkt sig ovanligt bra, och det var jag!!
 
Sen så har vi som en tradition med att alla nior ska göra en klassång där man skojar med alla typ. Vi sjöng "Dont stop Beliving", kanske inte den bästa låten att använda för det var väldigt mycket gitarrsolon men det funkade.
Kan ni hitta mig?? Jag vill ju alltis synas så det är inte så svårt.
 
Efter våran ca två timmar avslutning (och det var en av dem korta) så var det betygdags i klassrummen. Jag blev riktigt nöjd med mina faktiskt, hade höjt mig i ämnen som jag inte ens visste om.
Eftersom mina föräldrar var klassföräldrar i år så fick jag dessutom dela ut våra små presenter till lärarna. Fick säga lite extra tack då.
Efterråt var det ju som jag sagt innan rena kramkalaset, tårar ran och hejdån sades fler än en gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0