På zoo

Hejsan svejsan!!
Vi fick gå på zoo idag. Jag älskar att gå på zoo, vissa säger alltid att dem inte vill gå dit på grund av att dem tycker synd om djuren men jag tycker djuren ser ut att trivas. Visst att dem borde vara fria i naturen men vissa djur finns på zoo bara för att någon annan har berövat deras frihet och inte bli utaläppta igen.

Självklart kan jag inte heller åka därifrån utan att ha köpt ett litet mjukisdjur.

Det lilla lejonet i mitten är i mina ägor nu men ni skulle bara veta hur svårt det var att välja!!
Tycker sebiriska tigrarr så häftiga och dem hade en på zoot dessutom. Djurbilderna är i kameran så dem kommer när jag kommer hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0