Något viktigare

Hejsan svejsan!!
Två dagar kvar till avresa nu, men kan ni gissa?? Jag har fortfarande inte ens börjat packa!!
Jag är bara så otrolig. Nja jag bestämde mig för att pappas födelsedag var viktigare och stack ner på stan för att hitta en present till honom. Men vad skulle man köpa till någon som i stort sett har allt och ifall han inte har det så köper han det??
 
Först tänkte jag på choklad, han älskar det. Men för att choklad ska vara roligt så ska man ju köpa en fin och dyr. Men pappa gillar oftast inte ens sådan sort, och att köpa en vanlig marabo choklad kändes för tråkigt.
Väldigt lätt gav jag upp och gick in i en bokafärr för att kolla runt lite. Jag älskar nämligen att kolla in vad det kommer ut för nya böcker.
Då fick jag en snilleblixt!! Pappa älskar förutom choklad fina bilder, men att köpa en fin bild eller tavla blir ganska dyrt och jag gillar ju att fota. Så jag bestämde mig istället för att köpa en ram som jag dekorerade när jag kom hem, jag satta dessutom in en av mina fina bilder från Grötö.
Visst kommer ljuset in äldigt fint, inga fula gråa stenar dem ser mer oranga ut. Sen så var det ju helt vindstilla och inga vågor så man kan se hur tången flyter upp.
 
Jag har gömt presenten nu, ska ta fram den antingen fredag kväll när pappa har somnat så han hittar den direkt när han vaknar. Annars så ger jag den när han väcker mig, ska ju vara på Landvette redan 9.15 på lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0