Kasst

Hejsan svejsan!!
Ingen bra dag för mig idag. Vi skulle ha sighseen runt om på ön åkande i en buss, eller vi fick en stopp på The Needles....där vi of course var första dagen. Känns väldigt planerat för sen så blev vi lämnade vid ett slott som vi kunde gå in i, för 70 spänn. Gissa om jag gick in eller inte??
Det känns lite fel att vi betalar hur mycket som helst för denna resan, ett explorer pass och sen så måste vi betala flera hundra för att göra allt. Undrar hur detta egentligen är planerat, och sen så får man inte ens en vilodag för sovmorgon och bara slöarunt för man måste alltid hålla koll på oss.

Jaja det finns ju alltid jobbiga/tråkiga dagar men jag hitta i alla fall min favorit hatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0