Jun. 24, 2013

Hejsan svejsan!!
Bästa kvällen ever, vet ni varför??
Jo för vi spelade fotboll. Eller ja vår ledare kallade det mer "crawded football". Det var en plan som var lite större än 5 manna med 11 spelare på plan. Fattar ni namnet??

Och förutom att det är fotboll (asså fotboll) så fick jag även visa upp mina grymma fotbolls skills, även om slägningarna då blev lite väl överdrivna. Men jag kan faktiakt inte "inte" ra dem, de sitter i ryggmärgen sen långt tillbaka och tror nog inte att dem kommer minska. Men häftigt ser det ju ut så dem fick en liten show.
Så klart så hamnade vårat lag också i finalen, och den blev lite längre än planerat tror jag. Slutade med första målet vinner, men det blev ju inget första mål. Jag var aldeles för bra för att killarna (skryt) skulle kynna göra mål och dem i mitt lag som kunde apela var i normalt sett backar. Backar går sällan upp och gör mål i vår ålder eller allmänt bara så ni vet!!
Sluta 0 - 0 och med kommentaren "jag vill göra mål på dig", men in your dream boy!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0