hehe skolk....

Hejsan svejsan!!
Har haft så otroligt mycket att göra idag, och fått fixat allt dessutom, guldstjärna på mig!!
Jag vet att det egentligen är skoldag idag, men när hela skolan ska åka till Karlborg fästning (där jag dessutom redan har varit) på skolresa och sen inte komma hem förens vid tidigast fem, ja då känner man att man har viktigare saker att utreda. Så som ni kanske redan har listat ut så var jag "sjuk" idag och mamma var med på det, hon till och med uppmuntrade det. Herre gud vad jag älskar min mamma ibland!!
 
Hon sjukskrev mig så jag fick sovmorgon. Fst inte allt för lång sovmorgon för jag skulle ner på stan för att köpa min efterlängtade avslutnings/balklänning. Men jag måste säga att det inte var särskilt lätt, det tog oss tre timmar innan vi ÄNTLIGEN hittade en som jag tyckte om, och då gjorde mina fötter ont det kan jag lova!! 
Hade dessutom fått träningsvärk ifrån igår så det gjorde inte saken bättre.
För att få se min klänning får ni allt hålla utkik lite längre fram i bloggen, jag kommer nämligen inte att visa den förens den aktuella dagen, och det är nästa vecka på tisdag. Men det klarar ni va??
 
Sen så väl hemma så hade jag lovat mig själv att jag skulle baka till min brors student. Inte bara en kaka, utan tre stycken. Detta tog mig nästan lika lång tid som att hitta en klänning, men precis som jag blev med klänningen så blev jag supernöjd med mina små mästerverk. Fick bara försöka att hålla borta kakmonsterfingrarna som min familj har, det måste ju räckt till gästerna imorgon.
Så imorgon blir det fullt hus här när vi ska ha en studentmottganing, har laddat med kameran så ni får väl vänta på bilder tills imorgon.
 
Ha det så bra och sov gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0