Game boy

Hejsan svejsan!!
Idag regnar det, inget att göra åt. Men jag tror faktiskt att det började regna enbart för att en av mina rumskamrater skröt extra mycket ogår om att det aldrig har regnat i brittanien när hon varit där.
Fast det var inte enbart därför jag tar mig tod och bloggar så r tidigt, utan det var för jag nyligen kollade igenom mina bilder och hittade denna.

Det är iphone skal som ser ut som den första Game boy kontrollen. Det tar fram så mycket gamla minnen för mig.
Som vissa av er kanske förstått så älskar jag pokemón, och det var på denna kontrollen min och min brors besatthet började. Han satt och spelade och jag satt och flsade honom i nacken för att se honom spela.
Men till slut så fick han en nyare kontroll och jag fick den gamla och gissa hur glad jag blev. Så ni kan ju förstå hur mycket gamla minnen som poppar upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0