För många!!

Hejsan svejsan!!
Hade tänkt berätta anledningen till varför mitt inlägg kom upp så sen igår. Jag blev nämligen lite distraherad av vad våran host familj berättade, vi ska nämligen bli 12 stycken tjejer i det inte allt för stora huset vi bor i.
Igår kom nämligen två spanjorer och idag ska två danskar komma. Det var lite chockande för helt plötsligt har dem gjort om våran matsal till sovsal och vardagsrummet till vårat nya matsal.
Dessutom undrar jag var tusan alla sängar kommer ifrån.
På måndag ska två till komma och sen på tisdag ska två till. Sammanlagt blir vi 12 tjejer, en toalett, två speglar och host familjen, som för tillfället har inte några sängar utan en enorm sackosäck istället.
Det blev för mycket för mig för jag vill inte bo i ett kollektiv utan i en familj som jag har betalat för. Som sagt det blev för mycket så jag ringde mamma för att få prata ut, i kanske lite för lång tid så kommer nog komma en hög telefonräkning i slutet av månaden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0