Bara för att

Hejsan svejsan!!
Precis hemkommen från en runda i Portsmouth, det var egentligen meningen att man skulle åka upp och kolla i Spinniker Tower men för mig räckte det att stå nedanför. Annars så skulle jag fått betala 5 £ och det ansåg jag inte vara värt det.
Dock så hade jag och en skåning så roligt så det inte var sant. Vi spenderade nästan över en halvtimma i en affär bara skrattandes åt gosedjur. Dem var så söta och så roliga i formen.

Som jag sa, aldeles för söta. Men som tur vad kunde jag hålla mig ifrån att köpa dem och det i sig var nästan ett under.

Vi hittade också världens konstigaste dricka. Snickers och Mars. Och jag säger bara, inte min favorit direkt men man bara måste smaka ju!!

Jag kom faktiskt nästan ifrån utan att ha köpt något onödig, eller av vad jag tycker är onödigt för dem drickorna var inte onödiga!!
Jag råkade köpa ett par örhängen på en av mina nya favorit affärer clare's, och en absolut nödvändig tatuering bara för att.

Solen blev bara starkare och starkare under dagen så när vi väl skulle åka tillbaka var det så varmt att vi kunde sitta på soldäck. Underbart att äntligen få åka båt och känna vinden i håret och solen mot huden även om det var en transportbåt.


Ja visst är skåningar snygga!!

Ikväll blir det grillning utan kött på stranden, ska nämligen äta marsmellows och jag bara måste bada igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0